הלבנת שיניים

ניווט מהיר

השיניים הם איבר בגוף שתמיד רואים אותו – כאשר מחייכים, מדברים ואפילו בזמן שאוכלים. המראה של השיניים יכול לתת אינדיקציה על לא מעט נושאים שקשורים בשמירה על הגוף, על ההיגיינה ועל האסתטיקה. שיניים לבנות ויפות מצביעות על הקפדה על צחצוח שיניים נכון ותקין, על קביעת תורים אצל רופא השיניים או השיננית ושימת לב למה שנראה כלפי חוץ. כיום ידוע על לא מעט טיפולים שקשורים לשיניים ולחלל הפה שיכולים לסייע בשיפור המראה של הפה כולו וכך מי שבוחר לבצע את הטיפולים האלה לא יצטרך לחשוש או לחוש מבוכה לפני שיהיה במקום פומבי שבו הרבה אנשים יראו אותו. אחת החלומות של כל אדם הוא שיניים לבנות, צחורות ונקיות וכיום בהחלט אפשר לבצע פעולות שהופכות את השיניים ליותר לבנות ממה שהן. עם הזמן השיניים הופכות לכהות יותר ולכן יש לא מעט אנשים שמחפשים לזה פתרון.

 

איך מלבינים את השיניים?

אפשר כיום להיות חשופים הן לתכשירים או אמצעים ביתיים שמיועדים להלבין את השיניים, הן למשחות שיניים או מי פה שיש בהם גם פעולה של הלבנת שיניים וכמובן שיש גם טיפולים מקצועיים ברמה גבוהה שחייבים להתבצע על ידי רופא שיניים מקצועי ומוסמך. ההבדל הוא שהאמצעים הביתיים שאפשר לקנות בחנויות לא ישנו בצורה מעמיקה את הצבע של השיניים אלא רק יסירו כתמים שמצטברים על גבי השיניים בשל מאכלים כאלה ואחרים שידועים בכך שהם צובעים את השיניים (שתייה מרובה של קולה או קפה שחור, עישון ועוד). כאשר פונים אל רופא שיניים או קוראים את המידע החשוב באתר של מרפאת שיניים מוכרת ומובילה כמו drhacohen.co.il אפשר להבין שההלבנה תהיה מעמיקה ותגיע אל השכבות הפנימיות של השן, מה שבעזרת האמצעים הביתיים והקנויים אי אפשר להגיע אליו.

 

למה להשקיע בהלבנת השיניים?

מי שהשיניים שלו מאד צהובות או לא צחורות ירצה לבחון את האפשרויות אשר עומדות בפניו על מנת להלבין את השיניים שלו וכך להפוך אותן לצחורות, מבריקות ויפות – מה שמהווה חלק בלתי נפרד ממראה חיצוני יפה ומרהיב. מי שעם הזמן וכתוצאה מהאכילה מרובה של מאכלים מסוימים השיניים שלו כבר לא לבנות לגמרי יכול להרגיש שלא בנוח לחייך או לדבר ליד אנשים עד שהוא לא יבצע כמה טיפולים של הלבנת השיניים ולאחר מכן הוא יכול להיות בטוח שהמראה של כל הפנים שלו יהיה יפה מאד והוא לא יחשוש או ירגיש מבוכה לחייך או לדבר עם אנשים אחרים. אנשים מגיעים לקבל ייעוץ מקצועי מרופאי שיניים בעלי התמחות ספציפית בנושא של הלבנת שיניים וביחד עם הרופא מוצאים את הדרך הנכונה והטובה ביותר עבורם להלבין את השיניים ועבור חלק לא מבוטל מהם מדובר בהגשמת חלום של ממש.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: