מה היא דלקת עור אטופית?

ניווט מהיר

דלקת עור אטופית, או בשמה הנוסף – אטופיק דרמטיטיס, או אסתמה של העור, מהווה את אחת ממחלות העור הכי נפוצות בעולם המערבי כיום. התסמינים השונים של מחלה זו, אשר עשויה לפגוש אנשים רבים לאורך החיים, כוללים את התסמינים הבאים – עור יבש, פריחה מגרדת, וכיוצא בזאת. בשורות הקרובות, נביא לידכם מידע נוסף וחשוב על אטופיק דרמטיטיס, כיצד ניתן לאבחן דלקות עור אטופיות, ומה הוא הטיפול המומלץ במחלה זו.

אלו הם התסמינים השונים המוכרים של דלקת עור אטופית

העמותה הישראלית לאטופיק דרמטיטיס מגדירה בכל שנה מחדש את התסמינים השונים של דלקת עור אטופית, שכן מידי שנה נוספים מספר תסמינים שונים שמגיעים יחד עם המחלה הזו. תוכלו למצוא עבור דלקת העור האטופית את התסמינים הבאים – גירודים חזקים ומשמעותיים, פריחה בעור, יובש כללי של העור, קילופים בעור, וכיוצא בזאת.

כיצד מחלימים מדלקת זו?

לרוב, דלקות עור אטופית היא מחלה שמורגשת בעיקר אצל ילדים, ובגילאים צעירים יותר ככלל. מחקרים רבים, מראים כי הנתון המרגיע לגבי דלקות עור אטופיות, זה שמרב הילדים הנגועים במחלה זו בגיל צעיר, מחלימים ממנה לאחר מספר שנים, ולא סוחבים יחד איתם את המחלה הזו לגיל מאוחר יותר. גם במקרים שבהם דלקות העור האטופיות מופיעות אצל אנשים מבוגרים, מדובר על מחלה אשר חולפת לאחר זמן מה, כאשר הטיפול בה הוא ראוי.

איך תשמרו על העור שלכם לאורך זמן?

מחקרים מראים כי אנשים ששומרים על העור שלהם לאורך השנים, סובלים פחות מדלקות ובעיות אחרות בעור. לכן, חשוב להרבות בשתיית נוזלים, עם דגש על מים, כדאי גם להקפיד לעשות שימוש במוצרי עור איכותיים, ללא מלחים ואלכוהול ושאר חומרים המזיקים לו. אם ידועה אלרגיה או בעיית עור אחרת, כדאי לטפל.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: