חוסר סבלנות – מה ניתן לעשות איתו?

ניווט מהיר

מרגישים שאתם קצרים? שאתם מאבדים את זה? שאין לכם כוח לילדים שלכם, לבן או בת הזוג שלכם, לקולגות, לבוס ואולי אפילו לעצמכם? קוראים לזה חוסר סבלנות. לעתים חוסר סבלנות מלווה גם בתופעות נוספות כמו עצבים, לחץ, עייפות. אז למה זה בעצם קורה ומה אפשר לעשות בנושא.

 

אופי מולד או ניתן לשינוי

אין מה לומר, יש אנשים שפשוט נולדים חסרי סבלנות וזה בא לידי ביטוי בעיקר אצל ילדים, שמה לעשות גם ההורים שלהם חסרי סבלנות. לא סתם אומרים שהילדים שלנו הם כמו מראה. מה שאנחנו נותנים להם, מה שאנחנו מראים להם, זה משתקף באופן ישיר אליהם. יחד עם זאת, עם עובדים על זה ואם מגלים שזה משהו שבאמת מפריע לכם, כן ניתן לשנות את זה.

 

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם…

  1. טיפול טבעי – יש מגוון של שיטות טבעיות שיכולות לסייע לכם ולהקל עליכם במצבים שאתם מרגישים חסרי סבלנות, קצרים ועצבניים כמו למשל דיקור המסייע לאזן את הנפש ואת הגוף, פרחי באך בעלי אפקט הרגעה, פורמולה הומאופתית או אפילו עיסוי.
  2. נשימות – מדובר באחד הכלים היותר מוצלחים. אמנם רבים מאיתנו מתקשים לתרגל את זה, אבל אם לומדים איך לעשות את זה, ניתן לתרגל נשימות בכל מקום. בנהיגה, על המחשב, בזמן שאתם עם הילדים או שאתם ממתינים בתור לרופא. פשוט קחו אוויר, תכניסו אותו עמוק לתוך הריאות, נסו לספור כמה שניות ונשפו את האוויר.
  3. דברים שמרגיעים אתכם – יש המון דברים שיכולים לעזור להירגע כמו לצאת לאימון ריצה או חדר כושר או אפילו סתם הליכה בחיק הטבע, לשמוע מוזיקה מרגיעה, לעשות עיסוי על החזה עם מעט שמן שקדים ושמן לבנדר…
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: